Contact
Heb je een vraag over je bestelling, log dan in en verstuur een ticket. Voor andere vragen bekijk de veelgestelde vragen hieronder en anders:

- Vul contactformulier in!
- Mail naar info@houseofkhmissa.nl
- Bel of WhatsApp naar 0638000856
- Stuur een berichtje via Facebook!

Vind jij dat er wat veranderd moet worden op de website en heb je tips voor ons? Deze zijn altijd welkom, vul hiervoor het contactformulier in. Heb je leuke foto's van onze producten die je met ons wil delen, mail ze dan naar mail@houseofkhmissa.nl. Wij vinden het erg leuk om foto's van klanten te gebruiken voor onze webshop en social media pagina's. Wij proberen alle e-mails en berichten binnen z.s.m. te beantwoorden!


Veelgestelde vragen

1 Niet op voorraad
1.1 De producten zijn 'niet op voorraad', maar ik kan wel bestellen. Hoe kan dit?
De producten die 'niet op voorraad' zijn, maar wel besteld kunnen worden, zijn producten waarvoor een pre-order geplaatst kan worden. Dit betekent dat de producten later geleverd zullen worden dan de normale 1-2 werkdagen. De levertijd staat altijd bij het product aangegeven.
2 Pre-order
2.1 Wat houdt een pre-order in?
Wanneer een van onze populaire producten, bijvoorbeeld een poef niet meer op voorraad is, kan deze als pre-order besteld worden. Dit betekent dat je een bestelling plaatst, maar de aflevering langer duurt dan de normale 1-2 werkdagen. De levertijd staat vermeld bij het product. Als er veranderingen zijn in de levertijden, zullen wij daarover een e-mail versturen.

2.2 Waarom zou ik een pre-order plaatsen?
Wanneer er een pre-order geplaatst wordt voor een product weten wij dat er klanten zijn die hier interesse in hebben. Bepaalde kleuren, waar dit niet voor gebeurd, bestellen wij dan ook niet meer opnieuw bij de leverancier.

Heb jij een product of voorkeur voor kleur die er niet bij staat, laat dit ons dan weten door het contactformulier in te vullen. Wij zullen dan ons best doen dit product te krijgen!
2.3 Welke betaalmethode moet ik kiezen?
Als je gelijk wil betalen, kan je natuurlijk kiezen voor iDEAL of PayPay. Wanneer je wil wachten met betalen tot een week voordat de producten binnenkomen, kan gekozen worden voor bankoverschrijving.
2.4 Moet ik de pre-order gelijk betalen?
Dat mag, maar hoef niet perse. Wanneer je besluit gelijk te betalen, ontvang je een betaalbevestiging. Wanneer de producten bij ons zijn binnengekomen en wij deze naar jou opsturen, ontvang je hier bericht van. Stel het product kan om de een of andere reden niet geleverd worden, dan zullen wij je inlichten en kunnen wij het betaald bedrag gewoon terug betalen.

Wanneer je besluit niet gelijk te betalen, moet je bankoverschrijving als betaalmethode kiezen. Een week voordat de producten binnenkomen zullen wij een betalingsherinnering sturen. Hierin vind je instructies hoe je je bestelling kan betalen. Je hebt dan in principe een week de tijd om dit te betalen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen en de producten bij ons zijn aangekomen, sturen wij een bericht over de verzending.
2.5 Ik heb een pre-order geplaatst, maar ik wil het product niet meer hebben. Wat nu?
Dat is helemaal geen probleem! Op het moment dat je toch besluit het product niet te willen, kan dat gewoon per e-mail worden aangegeven, dan zorgen wij ervoor dat de bestelling wordt geannuleerd. Als je je betaling al hebt geplaatst, zorgen wij dat dit bedrag zo snel mogelijk wordt terugbetaald.
Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »